søndag den 18. september 2011

Jeg længes...



Jeg kan faktisk rigtigt godt li´efterår... Se og mærke hvordan solen pludseligt står lavt og anderledes på himlen... Planter, buske og træers ændringer af farver i alle tænkelige røde, gule og brune nuancer... Den helt specielle duft af birk der smidder sit småt brune fnuller, og våde blade...
Lige i tiden synes jeg dog det er lidt for vådt, og jeg holder mig for det meste indendøre, mens jeg venter på efterår med sol og plads til at nyde udelivet, istedet for må jeg trækkes med det efterår, der bare er gråt og mørkt og med regn, regn og regn.... Bare en enkelt dag i haven det er hvad jeg trænger jeg til...! Snarest TAK!

2 kommentarer:

Marina sagde ...

Jeg elsker efterår, men allermest når solen skinner og luften er klar. Det er bare som om verden slet ikke kan blive tør i år ikke?

bare WUNDERBAR sagde ...

Jo helt ærligt, nu må det godt stoppe bare lidt... Det er ikke fordi jeg ikke også synes at det er hyggeligt at sidde indenfor ved brændeovnen og hygge mig, men når det sådan er vedvarende, så begynder jeg altså at længes ud.. Samtidigt har jeg aldrig haft så lang en græsplæne som i år.. Der er jo aldrig tørvejr nok til at kunne nå at slå den.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...