lørdag den 10. september 2011

Dværgdahlia og Havens dag imorgen...



Vi har en enkelt dværg Dahlia herhjemme... Den står i en krukke på vores grønne bænk ude foran og byder velkommen til... Blomsten har vores store datter på 5 år fået af sin oldemor.. Det er lidt hyggeligt som den ældre generation overleverer haveglæden videre til yngste generation...
Dværgdahliaen er som de store af sin slags ganske fin, men se dog lige i blomstens midte... hvor er det fint og detaljeret med de helt små runde prikker og støvdragerne der stritter, havde jeg ikke haft mit kamera med, havde jeg sikkert ikke opdaget det...

Har du mon husket at det imorgen er havens dag? Måske der findes sjove arrangementer tæt på hvor du bor? Jeg overvejer at kigge forbi her...

3 kommentarer:

Landbohaven sagde ...

Smuk blomst.

Blomster spreder altid glæder.

Marie sagde ...

altså nu er den der igen. Den dahlia har jeg også herhjemme ;)
min er dog ikke nær så fin som din, tror min har fået for meget regn så blomsterne er ikke så pæne i år.

bare WUNDERBAR sagde ...

Landbohaven-
Blomster kan man aldrig få for mange af.. Heldigvis.. :) Og dahlia er især smukke på den her årstid.. :)

Marie-
Det er da lidt sjovt.. ærgerligt at vi bor så langt fra hinanden, ellers sku vi nok have fundet ud af noget sjovt.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...