søndag den 11. september 2011

Golden celebration...





En af de roser som jeg er rigtigt glad for i vores have, på trods af at den falder lidt uden for farveskalaen rosa/hvid, er den gule Golden Celebration... Det er en fin og hårdfør rose, med smukt blankt løv og tætte gule blomster, men bedst af alt en helt fantastisk stærk duft af citrus... Og hvis der er noget jeg elsker i haven, så er det alle duftene... Rosen blomstrer rigt hen over hele sommeren, og selv nu her i september giver den mig fine blomster... Den eneste ulempe ved rosen er, at den har lidt svært ved at holde blomsterhovederne opret, så de kommer nemt til at kigge ned, det er lidt ærgerligt fordi blomsterne er så fine og fyldige..
Blomsterne svinger lidt mellem at være creme lyse gule helt overi værende orange...
Fine er de, og rosen kan absolut anbefales...

2 kommentarer:

Louise sagde ...

Den er rigtig flot, hvordan holder den hvis man plukker den ind??

bare WUNDERBAR sagde ...

Louise-
Jeg ved ikk om jeg synes de er sådan over over fantastiske til at holde sig inde som nogle roser er, men et par dage plejer de at kunne klare.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...