tirsdag den 6. september 2011

Georginer for en 20ér...







En af sommerens helt store oplevelser var, da vi var så heldige at køre forbi en gård, hvor der var pluk selv georginer for en tyver... Og mig som var begyndt at blive bekymret for, om jeg overhovedet ville få georginer i mine vaser i år...! Jeg elsker virkeligt den blomst, den er så smuk, kompakt, varieret i farve og form og så varsler den lidt sensommer på den gode måde...
Jeg plukkede den fineste buket sammen med Frederikke, og den stod så fint og pyntede i stuen... En sjov og hyggelig ting at gøre sammen.. lige noget for store piger og deres mødre sådan selv at få lov at plukke løs...

2 kommentarer:

bloggernefa sagde ...

åhhhh..... bare det dog var i nærheden af Greve

bare WUNDERBAR sagde ...

Næste år må det være i min baghave har jeg nærmest bestemt.. jeg elsker de fine blomster, de er så sommerlige.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...